DobreJedzenie.org.pl

Blog o smacznym i zdrowym jedzeniu.

    Zarządzanie magazynem
    Oprogramowanie służące do zarządzania magazynem pozwoli na sprawną obsługę dokumentów magazynowych WZ i PZ.

    ixion.pl

A po treningu? Coś na ząb!

girl-341204_640

  • Banany – źródło dużej ilości węglowodanów, szybka odbudowa glikogenu, lepsza regeneracja organizmu, stabilizacja poziomu cukru.
  • Łosoś – dostarcza organizmowi dużą ilość białka, kwasy tłuszczowe Omega 3 odbudowują mięśnie i zwiększają wydajność.
  • Kefir – 100g zawiera od 11 g do 14 g białek kompletnych , jest on doskonałą alternatywą mleka, świetny np. do koktajli.
  • Suszone owoce / orzechy – dostarczają białka i węglowodanów o różnym czasie wchłaniania. 1/2 kubka mieszanki suszonych owoców zawiera 35g białka.
  • Jajka (gotowane) – pomagają przyswoić organizmowi prawie dwa razy więcej białek.
  • Komosa ryżowa – zawiera więcej białka i błonnika niż np. brązowy ryż [!], blokuje wchłanianie tłuszczy nasyconych i cukrów prostych
  • Kiwi (surowe) – są źródłem przeciwutleniaczy które pomagają zwalczać ból spowodowany treningiem – zakwasy.
  • Sok pomarańczowy – bogaty w potas pozwala ciału odzyskać właściwy poziom płynów, usuwa wodę spod skóry.

So, what do you think ?