DobreJedzenie.org.pl

Blog o smacznym i zdrowym jedzeniu.

    hosting plików darmowy
    darmowy hosting plików do 1gb bez rejestracji wrzucaj pliki filmy muzyke obrazy za darmo

    xshare.eu

    laserowa depilacja poznań
    zapraszamy na depilację laserową nóg zaawansowana sprawdzona technologia usuwania owłosienia laserem i trwały efekt poczytaj o przebiegu depilacji
    bank głosów
    Sonic Alchemy - profesjonalny bank głosów - głosy dziecięce, męskie, żeńskie, zagraniczne, gwiazd.

    sonicalchemy.pl

Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce – o witalności

0

ginseng-641890_1280W okresie zimowym zdecydowanie warto zwiększyć podaż do organizmu wszystkich witamin i minerałów. Jeśli do tej pory dostarczaliśmy ich sobie w wystarczającej ilości to dobrze, jednak zimą warto dodać dla utrzymania dobrego zdrowia oraz samopoczucia i witalności + 20% ekstra.

Jaki produkty zatem  warto spożywać? Po co chętniej sięgać , przechodząc pomiędzy sklepowymi półkami? O tym już dziś.

  • Gorzka czekolada – doskonałe źródło magnezu, wspomagającego m.in. prace serca, mózgu, oraz przeciwdziałającego skurczom mięśni
  • Płatki owsiane – to źródło witamin z grupy B, uczestniczących w tworzeniu hormonów zabezpieczających przed miażdżycą, depresją oraz  bezsennością
  • Zielone warzywa – to zdecydowanie bomby witaminowo minerałowe. Są niskokaloryczne, ale nie idzie za tym pozbawienie ich substancji odżywczych. Przykład: brokuł – wit. A, C i B a także wapń, magnez i żelazo. Kapusta – C, E, A, B1 oraz B2 a do tego żelazo, fosfor, magnez i wapń.
  • Herbatki ziołowe – szczególnie te z dodatkiem żeń szenia syberyjskiego poprawiającego koncentrację, oraz miłorzębu japońskiego wspomagającego siły witalne
  • Herbata Yerba Mate – naturalny składnik zawierający kofeinę

So, what do you think ?